Spring naar de inhoud
Keer terug

Personal Assistant

Word jij onze rots in de branding?
Hou je ervan om snel te schakelen en ben je organisatorisch sterk?

Jouw ondersteuning aan de (managing) partner(s) maakt het mogelijk dat ze zich kunnen focussen en onderscheiden in hun werk voor onze cliënten.

De ideale kandidaat?

  • je bent proactief en gedreven en je hebt een oog voor detail, afwerking en discretie;
  • je hebt min. 5 jaar ervaring als assistent, liefst in de juridische sector;
  • je bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis van het Engels en Frans;
  • you’re up for a challenge. Deadlines respecteren en prioriteiten stellen schrikken je niet af;
  • je kent het Office 365 pakket als geen ander (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).

Over de vacature
Je komt terecht in een uitdagende, professionele omgeving met een ambitieus team waar je fungeert als rechterhand van de managing partner en een draaischijf wordt voor het ganse kantoor.

Een greep uit je takenpakket:

  • beheren van de agenda en verzorgen van de activiteiten van de partner(s), waaronder het opvolgen van reisboekingen en inschrijvingen voor (internationale) events, vervoer en accommodatie;
  • voorbereiden van e-mails en briefwisseling aan cliënten, advocaten en rechtbanken;
  • ondersteuning verlenen in gerechtelijke procedures (opvolging procedurekalenders, communicatie met rechtbanken en tegenpartijen, samenstellen stukkenbundels, opstellen standaard procedurestukken, opzoekingswerk in het kadaster);
  • bijstand bij business development en marketing activiteiten;
  • onthaal van cliënten, leveranciers en bezoekers;
  • assistentie bij facturatie.

Waarom Laurius?
Laurius is een dynamisch advocatenkantoor met vestigingen in Antwerpen en Brussel en met een uitgebreid internationaal netwerk.

Je komt terecht in een inspirerend team, van 30 advocaten en 7 office medewerkers, waarin respect, collegialiteit en team-spirit hoog in het vaandel wordt gedragen. Onze diverse team-building evenementen, sportieve uitjes en de occasionele drink/etentje dragen daar enkel maar aan bij.

Ons aanbod

  • een aangename en stimulerende werkomgeving waar je de mogelijkheid krijgt om jezelf verder te ontplooien;
  • je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur;
  • je kan rekenen op een interessante verloning gebaseerd op je ervaring en skills én tal van extralegale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, tussenkomst openbaar vervoer);
  • 6 ADV-dagen bovenop de wettelijke vakantie;
  • elke dag gratis lunchen op kantoor;
  • je maakt bovendien deel uit van ambitieus advocatenkantoor met internationale exposure.

Plaats van tewerkstelling:
Oudeleeuwenrui 19, 2000 Antwerpen


De persoonsgegevens die u ons meedeelt (mondeling of schriftelijk), die volgen uit tests en die wij zelf verzamelen, zoals publiek beschikbare
gegevens op het internet of bij het verifiëren van referenties, worden door ons geautomatiseerd verwerkt.

Deze gegevensverwerking is noodzakelijk voor de behandeling van uw kandidatuur.

De gegevens worden bewaard tot 12 maanden na uw kandidatuur. In geval van aanwerving kunnen de gegevens door ons worden bewaard
voor de duur van de arbeidsovereenkomst, overeenkomstig de principes van ons privacybeleid.

U hebt het recht om uw persoonlijke informatie te laten rechtzetten of verwijderen, om onze verwerking van die informatie te beperken of
om de ongeoorloofde overdracht van uw persoonlijke informatie aan een derde te stoppen en, in sommige omstandigheden, het recht om uw persoonlijke informatie te laten overdragen aan een andere organisatie.

U vindt meer informatie over onze privacy beleid op onze website (Privacy policy).